2011. április 17., vasárnap

activity :)

sziasztok:)! először is ezer bocsi h nagyon régen írtam, de mostanában elég sok dolgom akadt. Nap-mint nap próbák, cikk írások, és más egyéb elfoglaltság.:) Amint láthatjátok, tegnap egy kis átalakítást, vagy újdonságokat vezettem be, ami abban mutatkozik meg, hogy jobb oldalt csak annyit kell tenned, hogy bejelentkezel a Facebookra, és máris írhatsz az üzenőfalra, vagy ha kommentelni szeretnéd az oldalt, a főoldalra kattintva le görgetsz, és meg is teheted. Azért is írok most már, mert szerencsére már többen is jeleztétek, hogy szeretnétek ustreamot! Énis nagyon-nagyon szeretnék már, de amint mondtam, sok a dolgom:( De, ha lemegy most minden apró dolog, várhatóan LESZ ustream!!:) készüljetek! Csütörtökön, Ivettel azt a hírt kaptuk, hogy szombaton egy rajzversenyen van jelenésünk, méghozzá megyei;) ahol végül is nem értem el kitűnő helyezést. Nagyon sok videót csináltunk, amit valamelyik nap ki postolok ide is, és facebookra is, de egyet előzetes ként a bejegyzés végén megnézhettek, amiben egy kislányt akartunk le videózni xd és úgy csináltam, mint HA fényképeztem volna magam ( egy óráig xd). Mióta nem írtam, az idő is megváltozott, példa a mai nap, hiszen gyönyörű idő van. Ennek köszönhetően én is amikor csak tehetem kint vagyok a szabadban. Mostanában ismét elérhettek msn-en is, és twitteren is! Szerintem mára ennyi, még annyit szeretnék mondani/megköszönni, hogy eszméletlenül nagyon köszönöm hogy ennyien látogattok, hiszen már túlvagyok a 6200 látogatón ♥ nemsokára jelentkezem, videókkal:) Pusza♥


1 megjegyzés:

Statisztika

Info:
mynameispeti@windowslive.com
Msn: mynameispeti@windowslive.com
Lájkold és kövesd
Facebook profilom megtekintéséhez nézz jobbra!