2011. május 4., szerda

A hajunk mindent elárul?

Biztosan ti is voltatok már úgy valakivel, egy ismeretlennel, hogy megláttad, és elgondolkodtál, hogy valójában milyen ember is lehet. Én személy szerint, ha valaki olyat meglátok, akit még életemben nem láttam, de valamiről megakarom ítélni, szebben szólva eldönteni, bele gondolni, hogy milyen ember is lehet. Ilyenkor általában megnézem a haját, s azt, hogy az milyen. Megnézem, hogy ápolt, egyenes, göndör, kicsi, vagy nagy. Igen, lehet, hogy ez első olvasásra viccesnek hallatszik, de ez szerintem teljesen így van! Ha valakinek szét égett, töredezett, ápolatlan haja van, nagy esély van rá, hogy nem törődik magával, és arra is, hogy a körülötte élőkkel sem. Ettől eltekintve akinek szép fényes, ápolt haja van, azt biztosra vehetjük, hogy törődik magával. Azt még kihagytam, hogy azt egyből megnézem, hogy eredeti-e a színe, avagy festett. Mind a kettő szép tud lenni, de ha egy haj száz színű, vagy ötven millió színes, vagy nemszínes póthaj, pót tincs lóg a hajából, az már nem szép.


Ezek köszönhetőek talán annak is, hogy én is nagyon sokat foglalkozom a hajammal, ápolom, és törődöm vele, hogy szegényke ne hulljon ki, és amennyire tudom megóvom attól, hogy szét égjen.  Szerinted van benne valami, vagy baromság ?:-)

-Peti


Ha eddig még nem lájkoltál, kérlek lájkolj, itt!:):





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Statisztika

Info:
mynameispeti@windowslive.com
Msn: mynameispeti@windowslive.com
Lájkold és kövesd
Facebook profilom megtekintéséhez nézz jobbra!