2011. január 21., péntek

FELVÉTELI

helosziamindenki :) holnap azaz 01.22 felvételi .. vagyis központi
nagyon izgulok , már most remegek ha bele gondolok xd.. remélem
50 pontot sikerül össze szednem valahogy mert ha nem az kicsit gáz.
holnapi terv :
7körül kelés , hajvasalás öltözés, jön kata aztán elmegyünk nusiékhoz
onnan go kocsival fáy. megérkezünk remélem fél10re xd aztán 12 ig
irás :( majd közvetitektelorol fbn hogy mivan szal kövessetek :) aztán
go szemerébe bevinni a rajzaimat amivel nagyon sokat dolgoztam , és
szenvedtem .. bocsi mindenkitöl hogy ennyi ideig nemirtam , de a felvi.
miatt nagyonsok szabad időm nem nagyon volt mostanában , mind a
rajzolás mind a tanulás miaat... ezentul ha lemegy minden :) vagyis még
szóbeli de arra már ennyit nem kellessz készülni akkor már rendesen
vissza állok a régi idöszakhoz :) nemistudom egy hete v ketö hogy nem
irtam :). mindenki nagyon szurkoljon nekem , mára elég is ennyi mert
egyre joban izgulok xd berakom a rajzokat ijenek készülök xdd előre xd
mindenkinek jo estét és akik egycipöben vanak vele sok sikert:)♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Statisztika

Info:
mynameispeti@windowslive.com
Msn: mynameispeti@windowslive.com
Lájkold és kövesd
Facebook profilom megtekintéséhez nézz jobbra!