2011. január 10., hétfő

Ustream-Mikor?

sziahelomindenki:) nagyonszépestét xd:$jóa kedvem ,m int láthatjátok
de az energiám annál inkább kevesebb.xd naszóval a téma azlenne hogy
mikor legyen megint ustream ? azaz mostmár rendesen , eddig mégcsak
próba adásokat láthattok , de nagyonnagyon köszönöm azoknak akik
követtek , néztek és persze chateltek:) minden jóban benne vagyok ,
sztem erre rájöttetek xd a legutóbbi próba adáson:$ na szóval az a kérdés

hogy , mikor legyen mostmár rendes ?:) kommentben , facebookon , akárhogy
(msn.stb) várom a válaszokat :) töben jeleztétek h , ma bocsi mindenkinek
de ma márnemhinném , mert elég fáradt vagyok .xd vissza térek a mai napra,
hát a mainap megkaptuk a "jelentkezési lapokat(?) azaz bekell irni a sulikat:)
uhh ,előre félek , főleg , hogy jövöhét vagy jövőhét utáni(?) szombaton
írásbeli .. 10:00 -tól . vagyis ez azt jelenti , hogy az előtti este sztem annyira

fogok izgulni hogy nem is tudok majd aludni , de kitudja mithoz még a jövö xd
ja egyébként csak h egy kicsit száguldozzak az idöben itt a ustream csatornám
linkje :http://www.ustream.tv/channel/mynameispetilive vagy a profilom , amin
megtudjátok tekinteniu a próba adásokat :) ( hangnélkül!!) :
http://www.ustream.tv/user/mynameispeti na mostmár tényleg lezárom ezt a
témát :$ :) de egyben a mai napit :) mindenkinek nagyonszép estét ,Pusza ! :)♥


ezt facebookrol szedtem , köszi annak aki készitette :$ a legrosszab fejeimxd

1 megjegyzés:

Statisztika

Info:
mynameispeti@windowslive.com
Msn: mynameispeti@windowslive.com
Lájkold és kövesd
Facebook profilom megtekintéséhez nézz jobbra!