2011. február 15., kedd

Farsang

Múlthét pénteken, megrendezésre került a farsang.:) erről készültek képek, videók
és hát, nagyon durvák xd az én osztályom, michael jackson imitátoroknak öltözött,
azaz a thriller (aszem igykel leirni) c. klipjét valósítottuk meg, vittük "színpadra" xd.
több kevesebb sikerrrel, de a közönség elég jól fogadta, szóval annyira rossz nem
lehetett. nagyon sok minden, "izgis" dolog történik t velem, köszönhető a mosaicTV
-nek♥. ebből kifojólag, most szombaton, azaz 19-én megyek Pestre, mosaic talira:)

amit már nagyon várok, kiváncsi vagyok a többiekre élőben :D. indulás tervezve kb
8-orára van, érkezés 10-fél11re :) persze egésznap fogok posztolni telórol, szóval
kövessétek a facebook profilomat. Előretervezve, egykis sulit is belehozok a mai
bejegyzésbe:D voltam az értékelőért az mellékes, március elsején megyek szóbelizni
fáy-sok, azaz vidékiek:D.ki mit szól a nemrég feltünt új tini sztárhoz MM-hez? és
a ma megjelenő SP-klipphez? ha kiváncsi vagy, ezt mind megtekintheted a  itt:
www.mosaictv.hu :) és kövessétek mindíg, a profilomon is állandóan osztok meg
cikkeket. vipezők, bocsi hogy később jelölök vissza, már amennyien jelölnek:D

Kicsit mindenki át pártolt facebookra, elismerem jómagam is. szerintem mára ennyi
lessz, nemtudok semmi érdekeset, mostanában elég fáradtvagyok, mint mindenki
más:D ja és a lényeg amiért írok, a farsangot megprobáltam elhozni nektek :p (sajna
a mi táncunkat" még nem tudtuk bele vágni, de az is érkezik HAMAROSAN.



mynameispeti:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Statisztika

Info:
mynameispeti@windowslive.com
Msn: mynameispeti@windowslive.com
Lájkold és kövesd
Facebook profilom megtekintéséhez nézz jobbra!