2011. február 26., szombat

Gaga, Britney, Rihanna!


Halihó mindenkinek. hétfőn azaz 28.-án szóbelizek, utána elsején vagyis kedden
is. Szóval a jövőhetem se ígérkezik valami unalmasnak. nagyon rég volt  már
ustream is, úgyhogy jövőhéten arra is szeretnék sort keríteni, aztán. Ma posztoltam
facebookra egy oldalt, ami a www.mynameispeti.wordpress.com címre hallgat.
Szó sincs új blogról, csak ott is közzé teszem a bejegyzéseimet, hátha felturbózom
a látogatók számát, így sincs kevés, de régebben kicsit több volt. Köszönhető ez
talán annak is, hogy régebben kicsit aktívabb voltam, és talán a témáim is kicsit
értelmesebbek voltak. Mostanában annyi új videoklip készült, melynek kapcsát
majd lesz egy interjúm Lüszivel, szóval kövesd a mosaictv.hu-t. Kezdésként, már
biztos mindenki hallotta, látta, ismeri, de nézzünk bele Britney új számába, a
Hold It Against Me-be:



             

Nekem nagyon tetszik, már maga a szám a klip is elég találó, de a dal jobban
megfogott:). írok egy aféle klip elemzést, bemutatást, második Rihanna és David
Guetta, Who's That Chick c. dala, ami egy hónapja van fent a Youtuben és már
több mint hat és fél millióan kattintottak rá, nézd csak :

            

Aztán Lady Gaga új dala, ehhez még nem készül klip, de kiváncsi vagyok milyen
újabb őrületeset alakít rá, íme a Born This Way:

            

Mára ennyi szerintem, valamelyik nap szintén írok, akkor már kicsit komolyabb
téma lesz, mivel akkor már túl leszek a szóbeliken :s. ez a bejegyzés gyűjtsön be
pls 20 liket pls!!:) rég lájkoltatok már nagyon sokan. pusza, mindenkinek további
szép hétvégét, és további szép estét:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Statisztika

Info:
mynameispeti@windowslive.com
Msn: mynameispeti@windowslive.com
Lájkold és kövesd
Facebook profilom megtekintéséhez nézz jobbra!