2011. február 21., hétfő

Szombat Pest♥

Mosaic OnlinetvSzombaton, azaz Február 19.én, útba vettem
Pestet, egy mosaic megbeszélés miatt.
Elmesélem az egészet egy beszámolóként.
Reggel, felkelés hajvasalás,készülődés, majd
indulás. Nemvolt valami  rettenetesen hosszú,
 így hamar el repült az út. Köszönhető ez annak,
 hogy végig posztoltam, és végig leveleztem az
utat.Megérkezés, majd össze futottunk Endrével,
aki megkérdezte, hogy mosaic talira jöttem-e,
mivel látta, h ott álok:). Mondtam  h igen, igy fel invitált az 'irodába' majd kis
késéssel kezdtük is a megbeszélést:D Köszönhető  Lacinak, de
mentségére szolgált  hogy nagyon készült a szendvicsekkel:D. Közel 4-5 órán
keresztül tartott ez a megbeszélés, amit nagyon élveztem, és nagyon kedves volt
mindenki. Ott volt Hoolie (Balázs)♥, Laci♥ Csabi♥ Dana♥ Endre♥Krisztián♥ és
 jómagam: Peti :). Érkezés  este 6-7 körül.:) aztán hulla voltam nagyon kifáradtam,
demegérte. nem tudom elégszer ki hangsúlyozni kövesd: www.mosaictv.hu ♥. -
A lényeget elmondtam a szombatról. :) Kicsit belevonok  mást is, pl láthatjátok h
új kinézetet kapott a Blog,mivel a régi már nagyon gagyi volt :s vagyis már unalamas.
Egy-két hónap és megint csere. Jövőhéten kedden, szóbeli. Személy szerint
nem félek,bár sokak szerint ez sokkal  szarabb mint a  központi. új idő ponttal bővült
a naptáram,  mivel ugye mégcsak 14vagyok:$ igy  április elsején tabló fotózás, amin
sztem ugyanígy  fogok kinézni  xd. ha tűrhető lesz, facebookon kint lesz!! Egyelőre
ennyi, pusza:)



Megoszt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Statisztika

Info:
mynameispeti@windowslive.com
Msn: mynameispeti@windowslive.com
Lájkold és kövesd
Facebook profilom megtekintéséhez nézz jobbra!