2011. február 7., hétfő

Mosaic TV, Ustream

hellomindenki:).nemrég írtam, szóval megpróbálok vissza szokni a régi
kerékvágásba:). az eggyik ok hogy írok az, hogy tegnaptól hivatalosan
is a Mosaic TV- szerkesztője, azaz cikk írója vagyok. Nem véletlenül
rakom ki a mosaicos cikkeket, de persze megtévesztésként néha azt
is kirakom amit más írt :$. Szóval nagyon boldog vagyok, és a nevem
az impresszumban is szerepel. A másik ok pedig az, hogy ugye mindíg
igérgetem hogy ustream, de ma már tényleg ustream, szóval mindenki
kövesse a facebookom, mert konkrétan nemtudom hogy hány órakor
de aki kiváncsi az várja meg, nyugi nem lessz nagyon készőn! ahogy
azt márt írta, csütörtökön go Fáy, az értékelő lapomért. Kiváncsi vagy
-ok, hogy miket rontottam :).Mostmár nemtudok olyan sok érdekes-
séget írni:$ de nembaj, az előző bejegyzésem azért sikeredett olyan
hosszúra, mivel már nagyon régen nem írtam. Na sztem mára ennyi, DE
mindenki csekkolja a facebookom, nemfeledni ma USTREAM, várom
a chateseket, nehogy be aludjatok:) ebben az ablakban majd :):






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Statisztika

Info:
mynameispeti@windowslive.com
Msn: mynameispeti@windowslive.com
Lájkold és kövesd
Facebook profilom megtekintéséhez nézz jobbra!