2011. február 5., szombat

Kimaradás!

Mindenkinek nagyon szép napsütéses reggelt:) elsősorban, elnézést akarok
kérni mindenkitöl, amiért egy jó ideje már nem írtam.Szintén azért is, amiért
mindig ígérgetem h lesz ustream, de végülis nincs.Köszönhető ez annak, hogy
mostanában eléggé összejöttek a dolgok, így nem nagyon volt időm írni, vagy
nagyon fáradt voltam.22-re vissza menő-leg, mesélek kicsit a felvételiről, ugyanis
azóta már nem írtam. Úgy volt, hogy reggel elkészültem aztán go Miskolc a
többiekkel. Megérkeztünk, aztán vártunk (hiába már 3/4 10 körül volt) jó nem
találtuk az én termemet, így megkérdeztük hol van.Mikor megtudtuk, azt az infót
is megtudtuk, hogy már rég a teremben kéne lenni xd. Na gyorsan rohanás, de
a névsor már elhagyott engem. Aztán újra mondták h kik érkeztek meg azóta,
így szóltam, megnézték a személyimet és minden rendben:). Kiosztották elsősorban
a  magyar-t, ami nemvolt nehéz egyáltalán, aztán jött a matek, amitől nagyon féltem
de nemvolt okom rá, mert egyáltalán nem volt benne semmi nehézség. Aztán rohanás
a Szemerébe, hogy megnézzék a rajzaimat, értékeljék. Abban sem volt semmi, be-
mentem, kiraktam a rajzaimat egy padra, átnézték, leírták az adataimat, és azt mondták
hogy nagyon ügyes vagyok, tetszenek nekik a rajzaim:).Utána rá egy hétre asszem,
fent voltak az eredmények neten. 53-pontom lett ebből: 26matek 27
magyar. De erről szerintem már  mindenki tud, hisz facebook-on éljel-nappal
posztolok:). Szóval a felvételi neheze már le van tudva, de még jövőhét csütörtökön
be kell menni az értékelő lapért, március 1.-én pedig szóbeli!! Attól már nem nagyon
félek, bár sokak szerint az a nehezebb xd, hát majd elválik.A félévim, hát nem lett
a legfényesebb, lehetett volna jobb is, de nekem megfelel. Vissza térve ahhoz, hogy nem
írtam egy darabig, nagyon sok cikket írtam mostanában, de utána már ide nem volt kedvem
írni :).Nem véletlen hogy Facebookon minden nap rakok ki egy mosaicTV-s cikket.Hát
azokat én írom :), és köszönöm a sok-sok lájk-ot,több infó hamarosan! Szerintem mára
ennyi, köszi annak aki ezt végig olvasta :). Igen elég sokat írtam, de persze ez azért volt
mert ahogy említettem már egy ideje nem írtam. pusza minddenkinek, és köszi a lájkot!♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Statisztika

Info:
mynameispeti@windowslive.com
Msn: mynameispeti@windowslive.com
Lájkold és kövesd
Facebook profilom megtekintéséhez nézz jobbra!