2010. október 14., csütörtök

AFC. Tag?

naaittvégre:). elég hoszu fáradalmas napom volt de most nemez a lényeg.
hogy miért ez a cím?. nos: azért kapta ezt a címet a bejegyzés mert már
egyre gyakrabban felmerül a kérdés vipen msnen akár facebookon level-

ekben hogy afc tag vagyok? NEM nem vagyok afc tag csak így nézek ki
nagyon örülök azoknak akik annak néznek, azért vesznek msnre egydara-
big még nagyonörültem mostis örülök:P csak már kicsit kellemetlen az ,

hogy aztkérdezgetik..namindegy facebookra is ki írtam myvipra is ki irom
adatlapomra msnen pedigmárnemkel:). térjünk vissza a napokba. hmmm..
holnap♥ a holnap azért lessz jo és izgi mert angyal klipp premier uuhh már
nagyon várom emberek*-* remélem ezzel ti is igy vagytok . nemtudom

hány órátol de tapadjatok a képernyőre:D. a mainaponn hm:/ uncsi volt de
a vége a napnak suli időben már egész türhetö volt ugyanis megint volt az a
pálya választási valami .xd ésés néztünk ijen filmeket meg minden tök jo volt
hazajöttem hajatmostam ijesmi tegnap reggel el aludtam. xd micsoda ugrán-

dozások az időben ugye?:d és bocsánat azért hogy mostanábnan egyre ritkább
-an írok de időmsem engedi meg erőmsem:(. de mindig sietek irni *-* hogy
legyen mit olvasgatni. amit énis szeretek más ember blogjait böngészni.nade azt
hiszem mára ennyi midnenki legynjooo milio csok*-* joéét előre is pááááááááá

( ui: bocsi a helyes irási hibákért de most nincs kedvem kijavitani sem ugyirni:) )


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Statisztika

Info:
mynameispeti@windowslive.com
Msn: mynameispeti@windowslive.com
Lájkold és kövesd
Facebook profilom megtekintéséhez nézz jobbra!