2010. október 11., hétfő

Plurk.

hyyy.mostkicsit jókedvem van a délutánnal ellentétesen ugyanis egész du.
aludtam mert olyan szaruul voltam.xdnadenade régirtam már bocsi mindenkinek
de megprobálom bepotolni az esedékes hiányosságokat:) szoval hétvégén elég
unalmas volt .mainap .. hát 3bol irtunk kettő hármas lett a harmadikat meg nem

tudom remélem meglessz a hármas ☻.márcsak péntekig kell várni és végre klip.
na a lényeg most hogy regiztem plurk-on szal jobb oldalt már követhettek is. de
pls mindenki jelöljön bee www.plurk.com/mynameispeti mindenki jelöljön és
csekkoljon*-*.delépek vagyis ennyi mára szeritnem csak irtam jelzés képp hogy
élek :d. na pápá *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Statisztika

Info:
mynameispeti@windowslive.com
Msn: mynameispeti@windowslive.com
Lájkold és kövesd
Facebook profilom megtekintéséhez nézz jobbra!