2010. október 30., szombat

Te kérsz képet ?

hy. pár nap eltetltével de írok . bocsi hogynemírtam denemtudtam miről:)
demost félkész kinézettel ittvagyok:) hmm. holiskezdjem tegnap találkoztunk
( andival♥) Vikivel. tökjófej:) ma szét untam magam xd. emultnapokban ki
irtam facebookra hogy ha valaki likeolja képet kap:) nemfeledtem el , csak
még semidőm sem kedvem nemvolt megicsnálni xd. de a napokban elkészül :)

hogyha nincs facebookod vagy nem likeoltad akkor írj levelet vagy vegyél fel
msnre: mynameispeti@windowslive.com ha szeretnél tőlem képet:) az előbb
készült el a wix-es bemutatkozós akármim kattints ide!. na hogy tetszik ?:)
asszem szerdán elindult a mosaicTV honlapja. :) nézdmeg :) én minden nap
csekkolom :).kinézi ma az x-faktort?:) sztem nézem énis:( bár nemlessz jó igy

fanni nélkül:( tegnap fantasztikuus volt Szíj Melinda ahogy ő mondaná :
feeeentessztik .  tiszta profi táncos lenne :d hogy tetszett a katy perry -firework
c. klippje? nekem nagyon bejön:) bár nem előzi meg az afc-t.:D valami botrány
rol olvastam mejben azvolt: "a jutub VEVO-n letiltotta magyarországnak a látható
.ságot" vagy vmi ijesmi :s. na de most eggyenlőre  ennyi mindenki további szép
d.ut pusza.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Statisztika

Info:
mynameispeti@windowslive.com
Msn: mynameispeti@windowslive.com
Lájkold és kövesd
Facebook profilom megtekintéséhez nézz jobbra!