2010. október 23., szombat

valami történt sejtjeimben érzem *-*

Szíj Melinda hivatalos oldalajóestét:).xd olyan melegvan nem ?ahozképesthogy
reggel megfagytam .:p na  teccik az új kinézet?:)
 mert nekem nem nagyon xd. vagyisnemtudom. elég
egyszerű,megszokott.:s mavoltam zászlót tartani
hehe. xd turulon mivel hogy üneep van jomi:?p?
mostnemtudok  semmit írni csak azért kezdtem el
hogy  legyen  itt valami  mert már párnapja
nemírtam  jah nekem ezjo : xd: akkora  3-as lett
a töri tz-m:d tiszta  boldog voltam pénteken de
jövöhét péntektől szünet  végremár:) kicsi
 pihi .tegnap mindenki nézte a megasztárt? ésmindenki
szavazott szíj melindára? ővolt a legjobb szerintem:) mint
mindig:p.és mindenki likeolja a  facebookos hivatalos
" klub" ját:) itt a link katt ide:). karácsoonyyy de várom :)
ti nem:)?.na ennyi pusza *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Statisztika

Info:
mynameispeti@windowslive.com
Msn: mynameispeti@windowslive.com
Lájkold és kövesd
Facebook profilom megtekintéséhez nézz jobbra!