2010. október 19., kedd

sokat sirtam.. hogy miért?

hy. amint láthatjátok új külsőt kapott a blog. részben azért mert
 megcsináltam css-el de végülis az nem teccet.. ezért visza akartam
állítani ami már nem volt annyira sikeres. ez elvileg csak ideiglenes
külső, vagy marad nemtudom úgyis változtatást akartam már. hátigen
 ma sokat sírtam, hogymiért? pontosan azért mert annyira  nevettem
hogy sírtam szóval nem kel megijedni nem azért mert szomorú voltam
hanem épp az hogy vidámxd.ésmiért? azért főképp mert képzőn történt
egy s más. xd eggyet kiemelek amin már sírtam .. xd : eggyik barátom
nevet nemirok hivjuk csak D nek csinálta a produkciokat mint mindigis
xd. de ez most kicsit másvolt a hangulat megintjovolt táncolt már a
padokon mikor eszembe jutott hogy talán milenne ha megviccelnénk?
 és a képzős tanárral kitaláltuk hogy lebuktatjuk D-t akképp hogy
tanárnő meglátja. ( amiért persze ő nem haragszik scak a hecckedvéért)
na megbeszéltük minden ( ugy- anis ez a táncos dolog stb egy másik ter-
emben volt ) naésakkor én vissza mentem D- ékhez hogy hülyüljünk és
táncoljon már megint az asztalon . hát ez megis történt csak közben én az
ajtoban álltam és kezemmel jelzést adva t.nőnek hogy mikor jöhetnek. D-
elkezdett táncolni a padon de nem ugy mint eddig hanem pulcsit dobta le
magárol stb. xd( ezt persze eddig nem csinálta csakmikor tanárnő jött.)
mikor háttal ált nekem intettem , hogy jöhetnek . bejöttek kb 20an meg-
fordult D és purilva enyit szolt : -Jaj:$ és elfordult leugrott a padrol .xd én
kicsit a kész átverés régi m.vezetőjeként balázsként éreztem magam..xd
de azt a fejet  látnotok kellett volna.. én fulladtam meg a nevetéstől jobban-
mondva már sírtam..persze mindenki nevetett :). ez egy kicsit izgi remélem
 :p és remélem hogy holnap is irok és történnek ijenek :)na mára ennyi :p
pusza joétmindenkinek ha már csucsuznátok :D na pá *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Statisztika

Info:
mynameispeti@windowslive.com
Msn: mynameispeti@windowslive.com
Lájkold és kövesd
Facebook profilom megtekintéséhez nézz jobbra!