2010. október 4., hétfő

Anti Fitness Club Klip előzetes!.♥

Eljött végre az a pillanat amikor megtekinthetjük az Angyal c. dalt klip
formájában is.. amit márnagyonvártam. párnappal ezeleőtt már tudom-
ásomra jutott a nagyhir hogy OKTÓBER 15. én kerül nyilvánosságra-
ez egy pénteki nap. gondolom viván is fogják már lassan mutatni. de
roppant jol fogadtam ezt az előzetest *-* ez a pár másodpercis felvidí-

tott ugymond:) edigisnagyonboldog voltam ( bár andi beteg:( jobulást -
neki ♥♥) de mostaztán .. már énis ertem ebböl a pár mp-böl is hogy
miért tartott ez az egész öt hónapig. de szerintem megérte nagyonis.re-
mélem végre értelmes témával rukkoltam előnektek:). aki még nem lát-
ta volna az most megtekintheti itt és most először *-* mégegyszer uto-

ljára okt.15 mindenki tapadjon a képernyőre. na mesélek a mai nap-
omrol . valami uncsitis hozok nektekmára. szoval reggel kicsit visza
aludtam de ez nem volt baj mert elkésni nemkéstem el aludni meg leg.
tovább aludtam. aztán stbstb. a fésű bele esett a hajvasalo közé mik-
özben én nem voltam ott és rá olvadt-.- ugy  tisztitottam le gyorsan

zsepivel majd körömlakk lemosoval xd.nagyonjolkezdödött a nap :).
suliban öö. volt ijen pályaválasztási valami és az utolso két orát besz-
élgetéssel töltöttük szal nemvolt olyanrossz:).megmeg. nemtudom kap-
tam két 1est. véletlen volt.. xd.angoltöri. most tanultam elégsokat:o
médiára főképp de nemvalami nhéz szal menni fog.hazaértem olyan
voltam mint egy hulla. ezmostigyöszeviszavan mint mindig:D. köszi az

előző bejegyzésemre a likekat és azoknak akik továbították ahogyan
Azt én kértem:P most rtl-t nézek és nézem vj bent ahogy főzögetett
perpillanat már fogadta a vendégeketm eg ijenek. :) nade mára ennyi
holnap lehet irok ha engedi az időm. hanem akkor szerdán. és íme itt
van a várvavárt megigért örömmel fogadott afc-angyal klipp előzetes1.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Statisztika

Info:
mynameispeti@windowslive.com
Msn: mynameispeti@windowslive.com
Lájkold és kövesd
Facebook profilom megtekintéséhez nézz jobbra!