2010. november 13., szombat

ÁlomÉpítők

halihoooo bocsi előre is h lassa negy hete nemírtam :s csak elég sok dolgom van mo-
stanában mint pl csütörtökön sulis kiállítás.. hátmit is mondhatrnék rola:) nemvolt vmi
jol megszervezve. sztem.. hangzavar voltnagyon a hangosítás sem volt a legjobb a
szinpadi dolgok se voltak annyira megrendezve amennyire kellően kellettvolna vagy nt:)
de jövöhét se lessz uncsi meg hétfőn megyek nyiltnapra kedden pedig szintén xd


szal nemfogok most unatkozni :) ha valaki jön akk én hétfőn fáyba kedden andival♥
berzébe:) most néztem állom építőket rem senkinem maradtle.. régen csanláoson most
ongán élő családot néztem:) nagyonszomoru volt látni :s de napmintnap látom őket
mivel egyfaluban lakunk szal látom h javul a helyzet:) és nagyonszéép lakást kaptak:) na
de mindenki megvan halva:)?ma x-faktor kilessz a plusz fellépő nemtudja vki ? mert én
nem értesültem smről xd. nade mára ennyi bocsi még1x h nemirtam de pótlom puszaaaa:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Statisztika

Info:
mynameispeti@windowslive.com
Msn: mynameispeti@windowslive.com
Lájkold és kövesd
Facebook profilom megtekintéséhez nézz jobbra!