2010. november 15., hétfő

Fáy

halihoo:) ma fayban voltam nyiltnapon .nagyonjovolt
teccett :$    roviden leirom: hat be ertunk miskra fel
centrumtol fayig utana  lekelett ülni padokhozxd elo
 - adast  vegigeznezni xd ami féligjoféligrosszvolt
utana bementunk egy orara magyarra**es kedves
volt  atanar meg minden, bar első látásra nemnezett
 ki olyan kedvesnek amilyen végülis valolyaban is
volt .xd aztan go haza es en mar 12 elott sokkal itth
-onvoltam ahellyett h sulibalenek:$xd holnap iranyba
 vesszük berzeet*ööö remelem azis ijenjolesszja amugy fay elsobenyomasra nagyon teccik
szal lehet h odamegyek :)hazaertem hulyultem ittmagamnak csinaltam kepeket xd bocsi h
most ijen vázlatszerüen irok demost igyjoxd szoval tnap elvittek 2 kicsi kutyut:( kis cukijaim
 :) még 3megvan de gondolom nemsokára tölük is pápá:(namára ennyi :$ :) puszaaa       :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Statisztika

Info:
mynameispeti@windowslive.com
Msn: mynameispeti@windowslive.com
Lájkold és kövesd
Facebook profilom megtekintéséhez nézz jobbra!