2010. november 21., vasárnap

Tegnapi x-faktor kieső : Shodeinde Dóri


"Shodeinde Dorkát a nézők küldték haza

Vastag Tamás és Dorka párbaja után a mentorok hosszasan vívódtak és nem tudtak dönten"




 'A párbajt Vastag Tamás kezdte, majd Shodeinde Dorka eresztette ki a hangját a bennmaradásért. A mentorok elmondták véleményüket: Geszti Péter Tamást küldené haza, Ildikót rázta a hideg Tamás produkciója hallatán, ő Dorkát nem juttatná tovább. Malek Miklós átvette a szót, szerinte az összes produkciót nézve Dorkának kell hazamennie. Feró hosszas vívódás után Tamást akarta hazaküldeni. Balázs és Nóra borítékot bontott, a nézők pedig úgy döntöttek, hogy az X-Faktor Shodeinde Dorkának ér véget ezen az estén. ' forrás: rtlklub.hu/xfaktor

Az én véleményem szerint.. nemtudom v.tomi is jo de én dorkát jobban szerettem :/ de remélem
mindenképp hogy őt, fannit is és midnenkit láthatunk majd a jövőben. a megasztárból yvette esett
ki asszem még nemirtam de őt is sajnáltam :/ én ink giorgiot vagykivel volt xd. namidnegy *-*
 nagyonunalmas a hétvégém , likeoljátok a blogot remélem tetszik mindenkinek. kinézte a vv-t?
én néztem xd  hehe:) mindenkinek továbi szép estét puszaa:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Statisztika

Info:
mynameispeti@windowslive.com
Msn: mynameispeti@windowslive.com
Lájkold és kövesd
Facebook profilom megtekintéséhez nézz jobbra!