2010. november 4., csütörtök

starity.hu

hy.bocsi hogy elég sokáig nemírtam most de próbálom ki pihenni magam
a szünet alatt:$ mostanában annyi hírt hallok látok h az már sok emberek.:)
pl." ben távozik a vivátol ?" a fiatalaok tüntetést rendeztek a viva
székház előtt. asszem szerdán. melyet a mosaicTV is nyomon követett szoval
nemsokára ujbahirek gondolom.. aztán "Hoolie, a Mosaictv riportere ismét
megbotránkoztató kijelentést tett, miszerint orálisan kielégítené a filmsztárt,
feleségével pedig szívesen lefeküdne." sehol nincs unalom ugylátom xd.nade
visszatérek hozzám :). nemrég értem haza anditol♥ . előbb regisztráltam a
starity.hu-n csekkold pls:$ és sszavazz profilom : katt ide! nemrégiben azt hi-
szem irtam is egy olyan bejegyzést hogy nemvagyok afctag.. ezmostanra is

érvényes mindenkinek mondom:) multkor nemfejtettem kimagam:) kinek
teccenek a képek?:) nemlett valamijó de újat fogok csinálni a napokban:d
köszi azoknak akik felvesznek msnre*-* november tizen akárhánytol kezdetét
veszi a valóvilág c. műsor mejben asszem hoolie és résztvesz. és  tóth gabi is
ésmégnemtudom ki de én már várom :) és új képeim vannak, bár nem a leg-
jobbak de azért csekkold a facebookomon. de nemtudok semmi értelmeset
irni :s na talán majd leg közelebb készültem azértmára egy képpel rem.teccik
további szép estét ami ugyanis már szinte este mert az idöálitásmiatt már öt
kor sötét van xd kicsitmég furade nembaj na puszamindenkinek*-* nf: like !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Statisztika

Info:
mynameispeti@windowslive.com
Msn: mynameispeti@windowslive.com
Lájkold és kövesd
Facebook profilom megtekintéséhez nézz jobbra!