2010. november 24., szerda

Chopper bringa!

halihooo. végeztem a tanulással .xd mostanában elég sokat teszem ezt vagyis sokat
tanulok:T.xd hol is kezdjem.. hallottátok hogy ToMinak eltörött az ujja? vagyis nem
tudom pontosan hogy el tört -e.. mert éppen készült asszem vivába és az auto ajta
-jával sikerült szépen odazárni.xdnamindeggy jobbulást neki :) azér hogy ne érjen
végez számára a rossz ezért betörtek hozzájuk és el lopták a Nirve márkájú piros

chopper bicaját.. ha meglátnád valahol akkor írj az : info@antifitnessclub.eu-ra pls!
de egy képet láthatsz majd a bejegyzés végén:) és rakd ki mindenhova:).hátha.
tegnap nevettem nagyon benkőn xd vv-benxd lila kékhaj  xd. én balázsnak szurkoltam
:T.tesin kb olyan már három napja mint egy kondi terem .xd olyan izom láza van a
vádlimnak h nem birok menni xd.fáy-ban irom a központit :) beadtam a papirt.xd
egyébként bocs mindenkinel hogy nem sokat vagyok fent a mynameispeti-s msnen
csak sok az el foglaltság vagy fáradt vagyok:$. nade mára ennyi sztem :$ ma pihii:$
itt az info és kép:  |ja és nefeledjétek: likeold a bejegyzést ezerrrel:) köszi puszaaa



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Statisztika

Info:
mynameispeti@windowslive.com
Msn: mynameispeti@windowslive.com
Lájkold és kövesd
Facebook profilom megtekintéséhez nézz jobbra!