2010. november 20., szombat

Való Világ 4


haliihoo.nahátholiskezdjem ? elsősorban ma 22h-tol Való Világ 4ik része.Az már 
ismert, hogy a Villát elsőként celebek - Győzike, Bea asszony, Tóth Gabi, Benkő Dániel,
Nos, többé nem titok: a valóságshow egyik műsorvezetője Sebestyén Balázs lesz, aki e
lőtt nehéz hetek állnak, hiszen ő vezeti a csatorna másik nagyszabású műsorát, az 
X-Faktort is, emellett az egyik rádióban ébreszti a hallgatókat. Hogy Balázs mellett ki vezeti
még a VV4-et? az ma 22h-tol kiderül ! Az első beszavazó-show  főszereplői az OkosTojások!
tehát : Balázsra,Norbertre és Alekoszra szavazhattok ma ! Jövőhéten pedig az "Anyukák -
Kedvencei"-re voksolhattok:)

Ennyit a valóvilágrol:) de az X-faktort se feledjétek , ma : 19-30tól ahonnan multkor a Non Stop-
nakkellett távoznia.Bár mikor láttam hogy (azthiszem) takács nicolassal kellet párbajozniuk,
hiába beleadtak mindet egyértelmü volt hogy ki fog bejutni:) pedig nemvoltak rosszak a fiuk sem
:) aztán perszenéztem az after x-et mint mindig:) eléggé unalmasan telik a hétvégém és majöttem
rá h nem sokára központi:| (nekem 2hónap márnemsok) xd előreis drukkoljatok majd nekem :$
 dec 13-án go szemere. jaigen berzéről írtam? nem emlékszem szal bepótlom :) elsősorban
megérkeztünkvagy másfél orát vártunk..xd utána elindult mindenki egy irányba de aztán átvezény-
eltek vagyis vissza

mkit egy másik "terembe"éshát az előadás maga nemvolt olylan izgalommal teli xd de körbe sem
vezettek vagy vmi:). namindegy nemvolt olyan rossz azért:) amint látjátok egy új, talán eddigiek
 közül a legjobb kinézete van a blogomnak:) nekem nagyon tetszik nemtudom ti hogy vagytok vele
 ?!:) jobb oldalt még mindig érvényes a szavazás szóval várom a voksokat:) ja és persze a
 likeokat is:) kinek  hogy tellik a hétvége? már csak 1 kicsi kutyu van ithon:( elvagyok vele:) fog
 hiányozni:(  egyébként ma elég sokáig aluudtam .xd pedig olyan sokáignemvoltam fel:) nade
asszem mára ennyi mindenki tapadjon ma az rtlre:) puszaaa:)

                                                                                                                                                                     Peti :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Statisztika

Info:
mynameispeti@windowslive.com
Msn: mynameispeti@windowslive.com
Lájkold és kövesd
Facebook profilom megtekintéséhez nézz jobbra!