2010. december 5., vasárnap

Bécs-szombat:)


haliho :). nagyonrég irtam . és tegnap nem voltam elérhető neten :) ennek
Az oka talán az hogy bécsben voltam amit most leirok vázlatosan h mijen
is volt. 1. felkeltem fél4 kor meg fürcsiztem kivasaltam a hajam ami nem
megszokott módon most nagyon gyorsan ment xd utána vártam picit és
indultam is a buszmeg állóba ahol találkoztam a többiekkel:) egy fél órás
késéssel de végre el indultunk:) a buszon hallgattunk zenét ettünk ittunk,
néztük a tájat xdnagyon hosszu volt az ut tehát 11-12 körül át értünk a
határon ahol eggyáltalán nem állítottak meg , nem kértek semmit ahhoz

képest h csináltattam külön ideiglenes személyit hogy tudjak menni na de
erröl ennyit.xd aztán mikor átértnük még egykét óra és meg érkeztünk
(azthiszem igy kel irni)schöll broom-ba ahol páran be mentek volna vmi
kastélyba amibe végülis nemtudtak mert elkéstünk :) mi addig páran a
karácsonyi vásárba n töltöttük az időt :) ittunk puncsot amit nagyon el
rumozott a pali .. szal igy mi nem ittuk meg , de gazdagabbak lettünk egy
bögrével :)aztán fél kettőkor azt hiszem elindultunk a megadott helyre
gyülekezni, aztán egy órás késéssel de elindultunk a következő célponthoz
miközben a buszon ki olvadoztunk .. aztán megérkeztünk nemtudom hova

ott elmentünk "várost" nézni nagyon szép volt mondhatom :)mindenki szállt le
énis szállnék , dem ikor az utolso lépcsöfoknál jártam elém ugrott egy német
rendőr igy : nononono blablabla.. és szivinfarktust kaptam xd nemtudtam hogy
mit akar xdde rá jöttünk h azt akarta h szálljak visza (amit a késöbbiekben-
meg is tettem)és álljunk arréb a busszal:) aztán vettem ezt azt, ajándékokat
wc-ztünk aztán indultunk volna haza mikor egy orát kb vagy nt mennyit késtünk
mert elkeveredtünk de haza uton már nyugis volt aludtam beszélgettünk tele-

fonáltam andival xd vettte mujságot benzinkuton stb és kettőkor haza jöttünk
kifeküdtem aludni xd és ma felkeltem 12körül :D nagyábol ennyi most
részletesebbben nem irnék xd majd lehet később de most nézem tovább a valo
világot :) további szép estét mindenkinek képek facebookomon csekkold:)pusza

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Statisztika

Info:
mynameispeti@windowslive.com
Msn: mynameispeti@windowslive.com
Lájkold és kövesd
Facebook profilom megtekintéséhez nézz jobbra!