2010. december 2., csütörtök

Bécs?!

hy. nemsokára itt a mikulás
annyira nincs messzemár a
karácsonysem:) ki hogy várja
? én mennék a sulival szombat
-on Bécsbe. csak tegnap
eszembejutott hogy útlevelem
nincs, de a személyim lejárt.
nahát nagy utána nézés telefonál
gatás stb. xdés holnap megyek
személyit csináltatni vagyis
ideiglenest amit remélek hogy
holnap ide adnak és eltudok vele menni szombaton mert ha nem ugrott :(. mostanában egy
 párnapja nem irtam de pótlom :)  most van egykis időm. ja tegnap ki jutott be a vv-be
mert nem néztem már aludtam .. nagyon esik a hó most kb fél méteres szemekben xd
mostcsináltam egy videót rola meg képet xd öszevágom és majd felrako m:D nade most
tanulás :) és midnenkinek további havas napot.( latyakotne:@) joestét stb :) puszaa. és
nefeledd h LIKE :)

2 megjegyzés:

  1. Remélem el tudsz menni.
    És az a nagyszájú csaj jutott be.
    Neked is jó estét Péter vigyázz magadra.:)

    VálaszTörlés
  2. eltudok végülis összejött
    kösziszépen:)
    vigyázni fogok :)

    VálaszTörlés

Statisztika

Info:
mynameispeti@windowslive.com
Msn: mynameispeti@windowslive.com
Lájkold és kövesd
Facebook profilom megtekintéséhez nézz jobbra!