2010. december 27., hétfő

elmúlt ..



helooo :) na kinek hogy telik a szünete? xd nekem nagyon gyorsan sztem:$
most hirtelen elrepült a karácsony :) tegnap elöött azaz szombaton este
elmentünk mozizni :) ahhoz képest sokan voltak h karácsony volt :$ mingy
berakom a promoját (Tron:örökség) nagyonjofilm volt :$ eggyik lgjobb amit
láttam sztem :p de nemsokára ittvan ugye a szilveszter , meg addig még tanulni
is kéne felvételire :s jan22 hhuuu nincs is olyan messze nem ? hu.:)  előbb
csináltm' képeket' de sztem nagyon rosszak lettek :s, mostanában nem megy
ez nekem.xd szoval itt a promo :



tudom hogy mostanában nemsokat vagyok fent mynameispeti-s msnemen , bocsi
de annyira nincs most kedvem felmenni de igérem felmegyek és irjatok majd
nyugottan csak most ugye karácsony , szünet , pihi föképp szoval semi érdekeset
nemtudok most írni , dekövessetek aki azt teszi annak nagyon köszönöm :)
láttátok a myvipet ? facebook utánzat?! xd nembaj :) azért még igysem éri utol a
fb-ot , kicsit rosszabb az 'üzenöfal' v mi vipen xd de azért kiraktam a fb profil linkem
és köszi azoknak akik átvesznek vipröl fbre :) ugyanis a myvipemet nem nagyon
használom csak felnézni szoktam :) na nem untatlak titeket :) további szép estét v du-t
jaa és végülis megjött a hó szoval jo hocsatákat :) puszaa amint leszmit irnom irok :$ :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Statisztika

Info:
mynameispeti@windowslive.com
Msn: mynameispeti@windowslive.com
Lájkold és kövesd
Facebook profilom megtekintéséhez nézz jobbra!