2010. december 24., péntek

Boldog Karácsonyt Mindenkinek♥



Helo :) elősször is mindenkinek nagyon nagyon sok örömökben gazdag boldog
karácsonyt ,ha nem is ismerlek még akkoris , hisz ez a szeretet ünnepe :) ma
már csak pihentem és élveztem a karácsony első napját vagyis ma van szent este:)
tegnap pedig mikor felkeltem egyböl bele a munkába sütés sütés és sütés :) nagyon
sok finomságot csináltunk, hogy ma már ne kelljen ezzel bajlodni :) aztán mikor
ezekkel végeztünk , fel álitottuk a karácsony fát ( lehet hamar volt de nb:)) és jöhet
-ett a díszítés ,majdnem 1 óra volt mire teljes ponpájában diszelgett a fa :) de a

végeredmény nagyon szép lett :) kicsit menjünk vissza az időben :) mi is volt a héten
hétfő suli kedd suli -> röviditett orák :) aztán karácsonyi müsor , majd kezdetét vette
a kb két hetes téli szünet :) mejben most a karácsony , s majd a szilveszter is részt
vesz ( amit sztem itthon töltök :) mégnemtudom ) szerda - jo sokáig alvás , aztán egy
ünnepek elötti haj csináltatás :) de csak a szokásos:) napokban csináltam boldog kar
-ácsonyos képeket , amit itt is láthatok jobb oldalt , egészen hétfőig. Facebookon
msnen , smsben kivántam mindenkinek békés boldog karácsonyt akihez nemvolt alk
-almam személyesen :) de zárólag készültem egy kis versel :) :

Karácsonyi titok...?
Ha varázsolhatnék egy nagy asztalt, 
ha mindenki körbeülhetné azt, 
ha egyszerre foghatnánk 
szíveinket kezeinken át, 
akkor 
megéreznénk milyen más 
a szeretet dobbanás. 

Ha megváltoztatható az ember, 
ha békéssé válhat a tenger, 
ha mindenki megláthatná 
álmaiban élő csodák 
mindennapjainak igazát, 
akkor 
meglelnénk a titkot talán: 
lelkünk örök karácsonyát.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Statisztika

Info:
mynameispeti@windowslive.com
Msn: mynameispeti@windowslive.com
Lájkold és kövesd
Facebook profilom megtekintéséhez nézz jobbra!