2010. december 18., szombat

Egy nagyon hülyenap .xd


haliho :) nemrég értem haza , mert a hónak köszönhetően pár baráttal
kimentünk ideoda :$ hu nagyon sokat nevettünk és nagyon sokat estek
eggyesek xd. én nem :) nagyonnagyonnagy hóvan és megfagyott a hajam
mert dobálozáskor meg hoeséskor kicsigmegázott a szépfekete hajamxd
és megfagyot :) de mikor haza értem megszáritottam ugyhogy mostmár

gond nincs. ma felhivtam kétszer a teleton vonalat:) elsőnek stereo 2.0 Leo
vette fel , aztán gondoltam majd hátha másodszorra tomi fogja, aha SP vette
fel ..aztán néztem benköt h hogy bolondozik xd megijsemi :é nagyon
karácsonyi hangulatot akarok :) olyan szép a hó :) jo sok van belőle :$ csak
a hidegböl nemkéne ennyi.mostanában zajlik az élet nem unatkozom, vagyha

igen akkor pihenek :) ennek köszönhető az , hogy mostanában kicsit keves-
ebbet irok , amit potlok majd ne ijedjetek meg:) de mára sztem ennyi és
mindenkinek előre is, ha még nagyon meszevan, békés boldog karácsonyt és
boldog uj évet, amitnemvárok :$ azért MERT akkor központi :$ mindenkinek
szép estét , szép álmokat puszaa :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Statisztika

Info:
mynameispeti@windowslive.com
Msn: mynameispeti@windowslive.com
Lájkold és kövesd
Facebook profilom megtekintéséhez nézz jobbra!