2010. december 11., szombat

,,Szíj Melinda Búcsúzott"












:'(. Tegnap a megasztártól szíj melindának kellett búcsút intenie .
sajnos nemtudtam végig nézni .. de még most sem tudom felfogni
hogy véget ért számára a megasztár.. nélküle a mega nem mega ..
ezt remélemmindenki tudja , és nagyonnagyon drukkolok hogy a
jövőben láthassuk még. mert megérdemli azt hogy foglalkozzon
vele valaki vagyis nagyonnagy tehetséggel rendelkezik .. és sztem
(reni is nagyonjó) de popsztárból már nagyon sok van .. gondoljunk
bele.. az idősebb énekesek mind eltünnek és alig vannak páran :/
nemsokára felkerül a videó is . szovalmelcsi♥: soksikert!imádlak!
tegnap került megrendezésre a sulinkban a "mikulás diszko" hát
kinek hogytetszett az ő dolga: ). mavolt verseny,melyen olvastam.xd
de sajnos nem értem el helyezést :) vagyis nem értem dobogót :)
hétfőn szemere-nyiltnap .de minden esetre ha nem irnék mindenkinek
széptélies hétvégét és jó pihenést:) ( ja ennek köszönhetően nincs sulim
ma :P) pusza

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Statisztika

Info:
mynameispeti@windowslive.com
Msn: mynameispeti@windowslive.com
Lájkold és kövesd
Facebook profilom megtekintéséhez nézz jobbra!