2010. szeptember 11., szombat

Aranymikrofon

hy.olvasoo.xd. na cimalapján elöszöris azzal szeretném kezdeni hogy ú j r a
elindult a szavazás a GoTv által inditott arany mikrofon dij-acska megsz e r
zésére elsösorban szavazz az anti fitness club ra a legjob együtes kateg.ban
asszem:) hogy hol ? tedd meg itt. segits hogy az afc vigye el a nyeremén y t.
na erröl ennyit.nakezdem a mainappal . eléghoszu és fárasztovolt:s   8 k o r
keltem:( pedigma aludhattam volna sokáig:( xd na kezdem hogy miért is .:)
elsösorban a koránkelés azértvolt fontos mert fruzsi 10re bevolt jelentkezve
a fodrászhoz-.- (N) szal bekellett menni . néztünk nekem dzsekit nemtaláltunk
fodrásznál ültem egy évet mire készlett.xd utána go shopping:) vettünk  e g  y
kabát féleséget. ami már anyira nemis tetszik :sxd nade nembaj majdlesz vele
vmixd. meg egy nadrágot. az tetszik nagyon :) hazaértünk fél hatra :s. ugyvolt
hogy 16 05 el jövünmk de az nemjött szal. namind1 aztán ithon kajáztam ijenek
msneztem kicsimmelL holnap megyekLL utána néztem xfaktort meg megasztárt
jovolt:) de hullavagyok szal sztem mase leszek fel nagyonsokáig .  r ö v i d e n
tömören kb sztem ennyi lenne a mai napom. holnap hajmosásis megijenek  é s
Azértis bocs hogy kevesebbetirok . de az idömse engedi anyira meg kedvem
sincs mindig mikor haza érek hula fáradtanxd holnap hazajöüvök anditol   é s
tanulni fogok egészeste -.- csakhogy elbizzam már magamat xd megamugyis töri
böl irunk meg angolbol. angolbol aztse tudom mit szal nagyonjóleessz. segithetne
valaki olyan aki ért mindenhez xd vagyishogy kel megcsinálni hogy berakjak ide egy
kis fb-s ablakot és az mutatja miket irtam?. segits irdmeg valahol mert én lá t t  a m
multkor csakmárnemtom hogy hogy kell ..nahjolvan asszem hogy mára ennyi majd
jelentkezek . ja és likeolj szavazz látogass olvass köszi hogyitvagy:) a sok látogatotL
pusza .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Statisztika

Info:
mynameispeti@windowslive.com
Msn: mynameispeti@windowslive.com
Lájkold és kövesd
Facebook profilom megtekintéséhez nézz jobbra!