2010. szeptember 27., hétfő

Lájk vs Dislike

Szépestét mindenkinek*-* most fejeztem be a tanulást-.- van egy kis időm
blogolni:p. A rákos msnem meghalt.. meg a youtubeis .. a gép is megfog?
ebuddy-n vagyok.. namindegy. ma suliba nemvolt vmi jonapom :/ a nap legjob
része azvolt h andival taliztam♥ mostis csak egy kis rövidsemit irok mert beteg
vagyok. azévben először. xd megfáztam .:s segitsen valaki meg csinálni az msnem.

A másik problema az hogy a youtuben a videokat nemjátsza le vagyis megálnak
és nem folytatja .. aki tudja milehetez  jelezzen pls. köszielöreis♥ két darab új kép
el bövült a facebookom ha valaki nem vette volna még észre. lehet likeolni . a bej
-egyzés is. egyébként angolon meg tesin semmit nemcináltam:s angolon gépeztem
tesin meg facebookotztam telorol:$ kár hogy onnan nt blogolni:s akor minden nap
irnék orákrol xd. uhh. verset is kel tanulni:s lehet nem kéne megtanulni.nincskedvem:(

köszi a jelöléseket fbn♥megugymindent. megtiszteltetés hogy olvastok. most kiöntöm
a szivem:Ddekajak jolesik és probálok már egyre értelmesebb dolgokat irni hamár
elis olvassátok:$ valamejiknapra kitalálokmárvalamit. lehet javaslatokat adni téma
iránt:) ja juteszembe a mynameispeti-s msnen lehet hogy nemleszek párnapig bocsi:$
lehet ujrarakatom a gépem | kéne|  öööö. mitirjakmég .jaigen. mondtam már sztem
de nembaj hogy: megszülettek a kiskutyák *-* ( yorkshire terrier ) aki szeretne egy
ijenkis aproságot otthonra jelezze nekem és megbeszéljük a részleteket:p ( 3fiu2lány)

Na most megyek mert még fürdeni is kell ..,barátok köztöt is nézni kell :$ megminden
holnap nemakarok nulladikat. mentsetekmeg. jahogy miért ez a bejegyzés cime?
neis kérdezd.. fogalmam sincs de ha már ez a cim . akkor Like vs Dislike párbaj ...
sokliket szeretnék :) amitelmondok százszor. na megyek . milio csok mindenkinek*-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Statisztika

Info:
mynameispeti@windowslive.com
Msn: mynameispeti@windowslive.com
Lájkold és kövesd
Facebook profilom megtekintéséhez nézz jobbra!