2010. szeptember 19., vasárnap

Paramoore

Sziaaaheloooohy:).Naholis kezdjem:$. unalom volt az egésznap és még
a hátralévő fele is azlesszxd paramoret hallgatok nagyonjoszám:$. vagyis
elöadonakis jo meg a szám is jo amit hallgatokxd. unatkozok:(. andi sincs
ithon mert mozizik bnőjeivel:p. elkezdtem rajzolni de nemtudok mit xd
szoval esélytelen azis:( tanulni nincs kedvem de házi sincs most semmiböl..
holnap suli . hamarkelésmegin:(. ja nagytakaritás volt a szobámban :T anya..
xdxdxd.tele zabáltam magammal sütivel:(. már éhes se vagyokxd. valaki
irjonmár rám msn en..dekajak.. jaigen olyan vér alá futás vagy mi van az
ujjamonnnn:@. ijen vörös csik .. mert kijött a hur az akusztikuzsbol visza
raktam és nagoyn feszesre tekertem és kipattant és elkapta az ujjam :@
nemismondtam még h facebookon mit találtam:$ rajongoi klub.. köszönöm:P
lájkoljátok:p a blogomat is likeoljátok .és jelöljetek még többen fbn::$ de köszi
azoknak akik bejelölnekLL vipenisL holnapután verseny:s beteget jelentek
keddre haljakmeghanem-.- nincskedvem futkározni xd na de bucsuzoul egy
paramora dal  :$ puszaaa:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Statisztika

Info:
mynameispeti@windowslive.com
Msn: mynameispeti@windowslive.com
Lájkold és kövesd
Facebook profilom megtekintéséhez nézz jobbra!