2010. szeptember 30., csütörtök

Boldogsággyerehaza :(

Holiskezdjem... elég rossz napom volt a mai . talán életem eggyik leg rosszab
napja. hogymiértis?. mavolt az a nap mikor lezáródott azéletemben 1 év
egy nagyonszép év . andival.. sajnos ugyhozta a sors hogymostantol külön
külön vagyunk.. az egész ott kezdődött hogy elkezdtünk veszekedni.. ami nem
vezetett jóra.. deazabaj hogy nagyon szeretem.. de valami csaklesz. csak tul
leszünk ezen..de igy mostminden más.. semmisem a régi.. semminemjoigy(8)...
(likeoláshoz ,továb olvasáshoz katt ):



mesélek egy kicsit a mai és tegnapi napomrol.. tegnap a fél osztály versenyen
volt.. énmostnem. ésigy egész jónap volt | a maival ellentétben|. utolso ora el-
maradt. az éneket hejetesitették. infon jácotunk.mapedig nemtudom semleges
nap az iskolában.. most körülöttem minden olyanvidám.. decsak körülöttem..
amugy nyugottan irjatok rámmsn en.. maisrámirtak sokan hogy mi a baj..

köszönöm nekik.. biztos szivesen elbeszélgetnék veledis akimost ezt olvassa
csakvegyélfel msnre.. nemsokára lessz barátok közt.. aztmegnézem és sztem
lehet lefekszem aludni.. ugyanis nincs kivel beszélgetnem :/ holnap nemfogja
várni senki h jöjek haza:s. öszevisza irok tudom. ma kaptam egy hármast versre
tegnap kaptam egyhármast matekdogára.mostanában szeretem a matekot. ja

és valaki irjon aki tuggya mikor lessz nyiltnap a berzében mert ugyanis suliba a
lapon pont az maradt  le.. hafelveszel msnre akkor neharagudj meg ha későn
irok vissza.. de nyugi visszairok egyébként töröltem dolgokat gépemröl és meg
javult a gépem szal sztem azért is.. valaki viditson fel ..( bár nemhiszem hogy fel-

tudna) nagyonszomoru vagyok.. és rosszul is érzem magam..:s tanulni sincs erőm
mármint szoban mert holnap szinte mindenböl irunk.. és elvileg rákéne huznom
de semmit sem tudok kb. mára ennyi lessz.. bocsha sok hülyeség. csoközön♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Statisztika

Info:
mynameispeti@windowslive.com
Msn: mynameispeti@windowslive.com
Lájkold és kövesd
Facebook profilom megtekintéséhez nézz jobbra!