2010. szeptember 4., szombat

Hosszunap

helosziaaa.nagyonfáradtvagyok:S. szal most sztem rövidleszek annyira amennyire
tudok.szoval felkeltem féll11 körül de nemnagyon tudtam aludni már 8tol:s már
lassan megszokom a fél hatot xd. namind1 felkeltem készülödtem megijenek hejre

ráztam magam és elindultunk vásárolni.. vagyiselősször felmentünk fruzsihoz.. utána
célba vettük a newyorkert aztán vögele stb. vettünk felsöket megijenek  utána pedig
elindultunk buzára.. de nagyonjol lekéstük a négyes buszt szak várhattunk negyed
hatig..nagyonkellemes volt..:s főleg h ugyvolt h 4-5kor megyek andihoz.. bocsi édes L
nemakartam..L. hazaértünk aztkihangsulyozom h vetem rózsaszin polot:s. fruzsi tuszkolta

rám xd. vettünk kutya nyakorvet mazsiékra*-* xd jot beszélgettem fruzsi anyujával *-*
vagyis beszélgettünkxd. megajándékozott vmivel:T. mostfogok majdmegasztárt meg
faktort nézni de ugy fáj a fejem h mingy ledölök a székröl :s.copyt halgatok andi blogján L
fázok .. fáradtvagyok.. jaigen kérlek likeold az ujblogot. amint láthatjátok ügyeskedtem
tegnap este szal ha tetszik nyomd a szavazást kérlek.remélem tetszik ez a kék szín *-*

nekembejön. jaegyébként örülök h afc ál nyerésre szavaz azért hogy ez igyismaradjon ezt
is megteheted jobb oldalt.  nade kezdödik az xfaktor szal megyek jaa baszunemrakamfel
aképeket holnap felrakom az ujképeket birjátok ki *-*xd na puszacsácsá likelikesoklike

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Statisztika

Info:
mynameispeti@windowslive.com
Msn: mynameispeti@windowslive.com
Lájkold és kövesd
Facebook profilom megtekintéséhez nézz jobbra!