2010. szeptember 23., csütörtök

Mára meghaltam☺

Sziaolvassooo♥elég rég irtam már. de ennek valoszinüleg megvolt az oka☺.
elég elfoglalt és fáradt vagyok mostanában.. ezért is nemirtam . de facebokon
próbáltam elérhetővé tenni magam:)vagy láthatóvá:) követhetővé:) na kezdem
mondjuk a versennyel.. arrol tudok kb vmit mesélni naszóval ugy el engedtek
kedden utolsó 3órárol. előre örültem, aztán megbántam hogy nem maradhattam.
11kor elengedtek készülődni. fél 2 kor kezdődött a futásom. (Y) szal két óráig
semmit nem csináltunk kb ☺.de végülis tul lettünk rajta és harmadikok .xd

decsak azértmert otvoltam ...neeem vicelek:) utána képzőő.. kb min egy  hulla..
nagyonfáradtvoltam és alábam sem éreztem jönategnap hát tegnap voltam egy
kicsit fodrászkodni :) semikülönös nemtörtént csak a szokásos. mainap pedig
elég beteges vagyok:s szoszerint.. atorkom nemérzem , se a fejem.. utolsó orán
haldoklottam..xd és verset kellett tanulni mára mit senki nem mondott.. és ezért

holnapra tanultam meg.. de ha nemlessz ötös akkor vége mindennek.. xd reggel
majdnem elaludtam megint fürdés közben.xd de már lasan megszokom a korán
kelést..de nemsokára öszi szünet asszem. egy honap még annyise. de olynarosz:s
midnen a tovább tanulásrol szol.xd én eldöntöttem akkormeg minek beszéljek rola
meg ijenek ?xdegyébként tiszta profi vagyok mai jegyek : 3as matek 3as kémia
tegnap : ének5,biosz5,2 kb ezek.. sulirol is ennyit.. nemtudom mikor irok megint..

jobbik esetben holnap ☺. képeket is elég rég csináltam szal lassan annak is eljön
az ideje. megprobálok valami ujjal elö rukkolni. olyanvagyok mint egy malac .xd
hiztam ezer kg-t .. demostkajak :o tiz méteres vagyok..xd unalom van:( nemsokára
megszületnek a kis kutyáink *-* ha vki szeretne yorkshire terrier-t az jelezze *-*
lessz sok kis csirke ♥ végül pedig egy afcdal amit a napokban sokat hallgatok *-*:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Statisztika

Info:
mynameispeti@windowslive.com
Msn: mynameispeti@windowslive.com
Lájkold és kövesd
Facebook profilom megtekintéséhez nézz jobbra!