2010. szeptember 16., csütörtök

nemtudom a cimétxd

hy.megintcsak hoszunapnak néztemelébe de végre vége xd deholnap
egy újabb ugyanilyen következik:/ nade térjünk visza a jelenbe.
amint láthatjátok jobb oldalt raktam ki facebookos követős likeolós
vmi szarságot de nemtom mért átlátszó szal majd holnap megcsinálom:)
ma sokat röhögtem suliba xd általába ugy mindeneen szal..xd akivel
ülök ugy ált. orákon kikészitettem:$ de bocsi nemakaretam :o csak
jokedvem volt őmár kicsit idegesvolt és leakart verni xd deazért szeret
engem tudom hááh jaésholnap elvilegmár magyar előkészítő magyar
bol . nemakarok elmenni inenn:s minden most a továbtanulásrol szol
eznemjodolog emberekxd.denemtudom megintmitirjak köszi a liket  megint
és a jelöléseket facebookon. letöltöttem picasa3at és nemnagyon tudom
hogy kel használni szoval valaki segitsenmár. valamit akartam kérdésnek
demárnemistudom mivolt suliba volt anyira eszemben xd.na mindegy remélem
eszembe jut. jaigen egyképet vágok mingyárt és berakom szerinted mejik
hajam volt a jobb ? ezlessza kérdés.ésanapokban beszéltük andival hogy
valojában lessz e világ vége? szerinte lessz. de szerintem nem nagy a
valoszinüsége  de nemtudom szerinted? szerintem csak változások lesznek:S
vagynemtudom. demára ennyi puszaaa


Meik? 1 v 2 ?
1
2



Szavazás állása

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Statisztika

Info:
mynameispeti@windowslive.com
Msn: mynameispeti@windowslive.com
Lájkold és kövesd
Facebook profilom megtekintéséhez nézz jobbra!