2010. szeptember 13., hétfő

lélekzeeet kénee

hyyy. nagyonfáradtvagyok és tegnapseirtam bocsi igy utolagismár.
megdöbbentöen veszem észre hogy rohamosan elkezdtetek felvenni
facebook ra ami persze nem baj megis köszönnémmm(L) de ezzel
eggyütt vipen csökken a felvevők száma.. :) ma csináltam egy uj vipet
Anti Peti - mynameispeti - ként találsz meg. Miskolc a lakohelyem
mavoltam andinálL jolelvoltunk sokat nevettünk:P reggel alig birtam
kikelni a melegágybool:(. holnap meg mégszarabbmert nulladik .:S
délután képző L. szóval nemtudom hogy a holnapinap hogyfogok
írni. egyébként figyeld a facebookom ott irogatok és követhetsz :)
csak blogirás kicsit több idö szal nem mindig van erőm ugy.. demajd.-
sokkal több liket meg szavazástkérekj emberkék :).most összesetudom
szedni a gondolataimat vagyisamit megtudnék veletek osztani mert vagy
olyansok vagy olyankevés hogy ösze gabajodokxdnade megy a bk szal
sztem most lépek likeold ezt a smt:d. na halii puszi joeet.megmindenmás:p

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Statisztika

Info:
mynameispeti@windowslive.com
Msn: mynameispeti@windowslive.com
Lájkold és kövesd
Facebook profilom megtekintéséhez nézz jobbra!