2010. szeptember 3., péntek

fáradt:)

helloo. nagyonfáradt vagyok. tegnapis azelőttis talán ez lehet annak
az oka hogy tegnap nem irtam ..:) fél6korkeltem megint mindmindig
de kb mint egy zombi xd kb majdnem elaludtam a fürdőben mikor
reggel fürcsiztem xd. nembaaaj.  szétfagytam utána majd lasan el
kezdtem megicsnálni a hajamatxd leégett a homlokom :$. véletlenül
megégetettt a vasalóxd utána meg vagy 10percet ültem egyhelyben
és telorol fb-ztemxd utána suliban várunk egy évet kb mire meg
kezdődött a nulladik .. de majdnem bealudtam szoval xd tegnap este
11ig tanultam... szorgalmaskodtam:$. és csináltam szorgalmit angolra
mert magyarbol kelet nyárrol fogalmazás és leforditottuk kicsimmel:$
köszi h segitettél L kicsit megvolt lepődve angol tanárom h ezt én csin.
xdde végülis megszivta a csoport mert nekik is kell olyat irniuk XD azt
kapták vmire :$. utána még énvoltam a rossz h miattam:(. ezvan :$
 hazajöttem hulla voltam kimostam a hajam ijenek.. fárasztóó naap
most andival msn L.meg csipszezek plusz barátok köztöt nézek csak
reklámvan azértis irok most gyorsan egy bejegyzés szerü vmit xd meg
mivoltmég ma.. csináltam képeket reggel meg tegnap is meg mindigxd
szalmajd holnap sztem publikuslessz.köszi a jelöléseket fbn köszi a like
kat megmega szavazásokat és főképp a látogatókat.. lehet h most még
este tanulni fogok .. verset is meg szorgalmi megminden .. rákelhuznom:$
nade kezdödik bk szal lassan lépek.. sok liket kérek na puszacsácsá KK

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Statisztika

Info:
mynameispeti@windowslive.com
Msn: mynameispeti@windowslive.com
Lájkold és kövesd
Facebook profilom megtekintéséhez nézz jobbra!