2010. szeptember 7., kedd

Fáradt és kész :r

helooo. bocsi azért h nemirtam tegnap xd asszem tegnapelőtt irtam(:
nademindegy belesüritek mnindent hátd kezdjük tegnap voltam andinálL
megyugye suliba megmégnemtudom barátokköztetnézted mint mindig meg
még ijen hasonlo aproságok a mainap az elég fárasztovolt:s elaludtam egy
fél órával XD de készlettem szal tudok. szétfagytem mert reggel kb minusz
száz fok voltxd  voltma képzőő *-* eztvártam már miota vége volt a sulinak
elvoltnuk meg bejött andi L. utána rajzolgattamamit kelett xd csináltunk/
akartunk képet csin . ami öszejöt azt ide berakom :) meg facebookon nagyon
uj képek (: szalnézdmeg és likeolj köszi előreis. ja osztály társammal voltunk
igazgatonál a hajzat miatt xd. hát na :/xd  meg nemtudommég mostfogok tvzni
hullavagyok nagyon:/ csináltam reggelis képeket aztisláthatodmajd tegnap estém
kicsit szarvolt:s. lehet ezsem lesszjobb . mindegy köszi a vigasztalást. (: tudja kinek
szól. tesin ugyvolt hogy átvettem a cipőmet xd átse  öltöztemxd lefutottam 400at
utánamegnmefociztam-.- xddeneembaj azalényeg h szétfujta a hajamat a szélxd
jaigen tisztaidegvoltam mer a lányoknak ugye elmaradt a tesi :s. mimeg kint güriztünk
xd namindegy nulladik reggel megint :/ nadesztem jobbat nemtudok szóval holnap
ujraitt hellooo csácsá kérek like ot fb-nis meg ittis na heloooo :)














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Statisztika

Info:
mynameispeti@windowslive.com
Msn: mynameispeti@windowslive.com
Lájkold és kövesd
Facebook profilom megtekintéséhez nézz jobbra!