2010. szeptember 9., csütörtök

Szted élek még?xd

naheloomindenki. itvagyokmárvégre vanegykis időm meg kedvem ezt irni.
mertigen. megjött a kedvem az iráshoz. xd szvalhol kezdjem ? ott hogy ma
csengetős voltam ( = kin ülök az aulában és fogadom a vendégeket stb.xd)
naszoval egésznap szaadgáltam ideoda meg közben untam is magam meg
irtam addig mig kiált a kezem. az orai munkákat kelet irni meg ijenek -.- xd
ja és 3 as lett a fogalmazásom :@. annyit küszködtem vele pedig.. m  e  g
érdemeltem volna legalább egy 4est.xd devégülis ezismegteszi:/ h o l n a p
felelünk magyarbol amit nemistudok xd .elkellet meni az eggyik tanárnak a
kajáért és az ebédlőbe aztse tudtam h hol kérjem XD bementem a konyháb
(Y)xd sok kisgyerek megminden .xd ja és egy kislány ma ugyköszönt nekem
hogy csokolom:T xd. szal elbiztam magam .xd meganapokban csináltam annyi
képet. mais csináltam majd berakomide ja és cseekkooold a facebookom mert
van száezer ujkép és tessék likeolni :p meg sok hozászolástkérek.xd olyan
fáradtvagyok hogy else tudod képzelni xd de kajak elfelejtettem ma tomit nézni
viván szal valaki mondja el mivolt vagy vmi :r  és likeolj megmeg szavazz stb.
mondjuk lehetne már vki bnőmönL kivül is a követőm:d..mostanában' beszélek'
egy csomót hoolie-val sokat melózik:sxd tegnap elszakadt az akuszitkus gityomon
a hur -.- ülök és egyszer csakelpattant .xd megijedtem . amugyvoltam ma anyával
kutyát sétáltatni xd kis buldozer kutyikL várom a bk-t xd jaésreggel megint nulladik:s
nembirok felkelni:@ na jaj kajak vmejiknapo képet akartam csinálni és video lett
belöle xd na vége puszaaa ime a vidi xd :

2 megjegyzés:

Statisztika

Info:
mynameispeti@windowslive.com
Msn: mynameispeti@windowslive.com
Lájkold és kövesd
Facebook profilom megtekintéséhez nézz jobbra!