2010. szeptember 1., szerda

elsonapiskolao.o

nahellooo. hosszunapom volt.. és elégé elfáradtam .xd de hozá kel szokni:s
amugymeg kezdem a nap elejétöll. beálitottam a telot 5:30ra felkeltem 
de szivinfartust kaptam ugymegijedtem mikor megszolalt xd mert vmit álmod
tam sztem.. befeküdtem a kádba gondolván hogy felsfrissülök a jo meleg 
viztöl ..hm.. majdnem elaludtam xd na 6körül sikerült kimászni mondom meg
várom anyát még felkel .. közbe meg hivott.. ő már dolgozott xd mondom dejo
h itthon sincs nanemtéma xd gépeztem msneztem még kicsiimmeelL. 3/4 hét körül
lejöttem msnröl megmárnemisnagyon gépeztem .. ugymond elkezdtem készülődni .
hejre ráztam magam ijesmi elkezdtem vasalni a hajam de hátul egész hamar kész
lett ezért abbahagytam ..és félora mulva folytattam vagy 20p mulva xd felkelt fruzsi
mazsiékugattak megijenek és beszélgettemvele.. közbemeg lasan elkéstem majdnem
xd ő ment a 7-40es buszal nekem elvileg félre kelet volna suliba lenni .. 45re beértem
mert 30előtt kb elkezdtem a hajamat ami kurvára nemakart készlenni . de végülis nagy
kapkodással megoldottam. egy orát kb hülyültünk a teremben mert elöadás voltmeg
ijenek. közbe kicsim irt sms-t h megérkezet uj sulijába:$ ari mi :p? utána suliba volt5
oránk .. alig kaptunk még könyvet .xdmeg egyszar az órarend mindig 0ik meg mindig 
szar orák egymásután :s holnapinapisszar.. az uj ajto el romlott a teremben (Y) a csap
mozog xd szal.. luxus suli:) most beszélek andivalL meggmeg mostfogok bk-t nézni aztán 
fürcsi és nemtom dehamar lekéne feküdni..mostsztem többel nemtudok szolgálni:d szal
máraennyi aztán holnapmegint itt :d jaigen uj képek fb-n likeokat kérek meg komit 
puszaaa it egy kép :

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Statisztika

Info:
mynameispeti@windowslive.com
Msn: mynameispeti@windowslive.com
Lájkold és kövesd
Facebook profilom megtekintéséhez nézz jobbra!