2010. augusztus 31., kedd

heloo

sziaaolvaso :) . nemirtam tegnapsem masem asszem vagyisma igen xd namind1
holap suli *-* mostantol izgisebb bejegyzések :) nem lesznek olyan unalmasak )
ma felkeltem keményen mikoris fél 9kor kb apám költött h mennyek miskcolra.
korházba.. meg cipőt venni .. persze nem találtam sehol szal:) utána fürcsi gyors
haj és mentem andimhozL kicsit elvoltnuk:$ nevettünk sokat:) aztán hazajöttem
tvztem megnéztem barátok köztöt .. megijenek ettem . most zenét halgatok meg
tv egyszerre.. de csináltam ma uj képeket itthon is meg andinál isL szal holnap sz
tem publikusak lesznek :) fél 6kor kelek .s nt hogy fogok igy felkelni namind1:)
remélem elkészülök fél8ra xd kesha-t hallgatok berakom most ide:) xd napuszajo8

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Statisztika

Info:
mynameispeti@windowslive.com
Msn: mynameispeti@windowslive.com
Lájkold és kövesd
Facebook profilom megtekintéséhez nézz jobbra!