2010. augusztus 17., kedd

az a cime hogy :

Sziaolvaso *-*kezdjük ott h felkeltem beszéltem andivalL elmentem
hajat mosni utána megszárit kivasal aztán mentem andihoz nagyonjol
elvoltunk és arra jutottunk h én rendezvény szervezö leszek vagyis 1
tipp volt ésnekemnagyon     megteccetkösziédesL mertugy én jövőre
fogok felvételizni meg ijenek és hát ere jutottunk szal párévmulva
neked fogok rendezvényt csinálni;) lehet lájkolni xd egyébként ma
sikerült megint egy húrt elszakitani -.- xd és kicseréltem de mennyit m
-eg szenvedtem vele xd de holnap leszmég mit finomitani rajta.. egyre
többen vesztek fel msnre ennek nagyon örülök és inenn isfelvehettek
mynameispeti@windowslive.com erre vegyél és szavazz:) aztis egyre t
-öbben teszitek annak isnagyon örülök de többe LIKE-t akarok látni:$
:D tegnap megint viharvolt.. vagymármondtam?xd mind1 egyszer el me-
nt az áram...xd ja visszajelölt balázs vagyis feka myspacen mondjuk n
em nagyon használom. de fb-n nemlehet őket bejelölni -.- najolvan itt
egy régi kép tomirol nt mértcrakom be de teccik a blog végénlátod
nademost smértelmese nemtudom szóval majd irok holnap puszaaa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Statisztika

Info:
mynameispeti@windowslive.com
Msn: mynameispeti@windowslive.com
Lájkold és kövesd
Facebook profilom megtekintéséhez nézz jobbra!