2010. augusztus 10., kedd

Nemrég ébredtem

Nahalii(: most ébredtem nemrég ésmikor mentem volna ki a fürdőbe
mosakodni stb azt veszem észre hogy az egész lakás csupa víz..
hmm elgondolkoztam miért is lehet ez de semmi értelmes dologra
nem jutottam .. aztán tesóm közölte hogy mazsi az eggyik  kutyánk
<-(  ő itt mazsi LL) bele ugrott
a kádba ami magában nemleet
volna gond csak az a baj hogy víz
is volt benne mert valaki benne
hagyta.. :D és nem tudott már
ki ugrani asszem de végülis
sikerült neki és hát ezért volt
minden vizes.. ennyit erröl. Amint
láthatjátok megint ujjitottam kicsit
a blogomon.Raktam ki oldalra
ijen követős valamit szóval nyugottan
kövess pls ha már itt vagy (: megmég  raktam ki olyan szavazásos vmit .
szóval szavazhatsz is hamár ittvagy +még azt nemismondtam hogy
 kommenteljetek ha itvagytok na de ennyi volt most majd jelentkezem pusza

1 megjegyzés:

Statisztika

Info:
mynameispeti@windowslive.com
Msn: mynameispeti@windowslive.com
Lájkold és kövesd
Facebook profilom megtekintéséhez nézz jobbra!