2010. augusztus 29., vasárnap

Holnap*-*(L)

sziaolvaso .(: asszem tegnap nemirtam vagynemistudom bocsi de az
a lényeg hogy most itttvagyok :T. ja és szavazzatok az afcre sokan *-*
habár végremár viszahuzta magát az 1helyre :T asszem ezmár továbra is igy
marad. köszi a likekat köszi a szavazást ami ugylátom 2npamulva lejár xd
de megtudom hoszabitani asszem majdmeglátom:p ja és dagadt leszek és
:( kismalac:( anyit eszem hogynacsak xd egyfolytában csak a köcsög kajára
gondolok de aj xd szerdán suli hmm azért én már várom de kicsit szar lessz
visszaszokni h 6kor kelés meg ijenek:s jobbik esetben fél7kor:) nt hogyfog
menni max elalszok.xd tegnap néztem a megasztárt meg az xfaktort isvagyis
mind2-t. és sztem nagyferó igen oltogat . :) kicsit viszakéne venni mert attol
hogy rosz a  hangja vagy nemnézkijol atol nemérdemli meg mert ugyanugy
ember .:s namind1. az xfaktorba egy pali kurvajol énekelt:ü azt a haleluját
v mit xd. partyarc 7ik lett viván ugylátom xd holnap megyek édesemhez (L)
aztán meg este fodrászhoz:) mar nagyonrég láttam andit szval kurvajolessz:$
mert táborbavolt:(. jaés tesék lájkolni :) egy képet mingy berakok xd elvoltam
:) nade sztem most ennyi majdhatudok értelmeset jelentkezemxd puszicsácsá (:
hátigenxd. like like like

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Statisztika

Info:
mynameispeti@windowslive.com
Msn: mynameispeti@windowslive.com
Lájkold és kövesd
Facebook profilom megtekintéséhez nézz jobbra!