2010. augusztus 14., szombat

cimnélküli

Halii..holis kezdjem? nagyon melegvan ahoz képest hogyreggel nagyon ugy
nézett ki hogy viharlessz .. és kicsit esett is .. elvileg este felé vagyis később
megyünk bevásárolni a suliba .. érszevettem hogy egyre több LIKE ,szavazás
és látogató van a blogomon amit szeretnék megköszönni (: képzeljétek el h
kaptam/unk bnőmtöl saját készitésü sütit :Ü nagyonfinom :p albertkekszes:P
éjszakám nagyonszarvolt ... 7kor aludtam el ( Y) és negyed 2kor keltem de
megigértembnömnek h leszek 12kor de elaludtam :$mégegyszer bocsi édes(L)
egyébként most mostam hajat .. viszonylag egyenes :) furcsálltam is .. de ez
csak jó .mingyárt megnézem a mynameispeti-s msn-t hogy vett e föl valaki
dehanem akkor vegyél nyugottan msn: mynameispeti@windowslive.com
kicsit szüneteltetek az afc-s oldalamon tudom fura hogy egy ideje semi
bejegyzés de valahogy nemnagyon vankedvem denemsokára ujrakezdem
sokkal joblessz aztigérhetem;) kurvára kopik a hajam .. de lasan már kajak
megyek fodrászhoz ... ésvégre nekemteccőfekete lessz :D andi szerint nincs ki
kopva és fekete .. de sztem enm jol látta: $:D mostfogok majd enni szerintem
a blog végére berakok egy afc sziget- videót amit egyépként csekkolj a neon.hu

-n jaa egyépként ezt a bejegyzést is lehet LIKE -olni abejegyzés tetején vagy
 alján látható lessz egy like gomb :p most szedtem le betűtipusokat .. de nem
nagyon találtam nagyonjokat:d raktam ki videosávotamit biztos láttatok . sztem
este inditok egy szavazást (: hogymijet ? azmaradjonmeg estére :p nademost
lépek hamindenjo este jelentkezem puszaa


                        íme a videóóó LIKE .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Statisztika

Info:
mynameispeti@windowslive.com
Msn: mynameispeti@windowslive.com
Lájkold és kövesd
Facebook profilom megtekintéséhez nézz jobbra!