2010. augusztus 14., szombat

Heloszia

nasziasztook. tegnap elis felejtettem irni hogy mazsi ki esett
az ablakon:(.. de szerencsére nem lett sm baja és elkezdett
szaladgálni xd ajj k9itöröltem véletlenül a bejegyzést most
irom másodszorra atzse tudom márt miket irtam pedig egy
csomot irtam :@ amugy nemtudjátok hogy hoggykel ide berakni
olyan twitteres szarságot ? . tudjátok ami mutatja hogy mit twitteltem
ha tudod akkor pls irdle kommentben köszi előre is :) egyébként
igértem vmi meglepetést hát az a meglepi az hogy inditok egy

szavazást hogy megtudjam hogy a szőketincsek vagy a fekete jobb
a hajamon vagy esetleb barna ? holnap rakokbe előtte utána képet
de most csak a szavazást fogom berakni .. kiváncsi leszek nagyon
ja és lájkold e bejegyzést puszii

szerinted?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Statisztika

Info:
mynameispeti@windowslive.com
Msn: mynameispeti@windowslive.com
Lájkold és kövesd
Facebook profilom megtekintéséhez nézz jobbra!