2010. augusztus 21., szombat

Megasztár 5?

Sziaaa namegnéztem a megsztárt *-* háátt tetszett ..xdxd amugy haljak meg
ha a börtönös csajnak nemvolt jóhangja.. nekem kurvár@ tetszeet*-* sztem
kiszabadul megnyeri XDnajonem mind1.:d mivoltmégbenne .. hmm semikülxd.
hmm msnezek édessel(L) mainapom szarvolt:( sm jo :$ de a hétfőőő:p megyek
édeshez kicsitnagyonjolessz:$(L)jja kaptam tőle karkötőőt (L):ü meg dvd-t:ü
köszédeees(L)hajatmostam .. kisincs vasalva .. ezeekt azért irom mert semmit
nemtudok irni :s.. BOSZORKÁNYxd ja amugyigen kivolt irva msnre az  hogy
fááááááj.. és mindenki rámirt h mifáj..xd közölném h semmi ez dalszöveg..afcL
hmm, és egyre többenvesztek msnre aztisköszi*-* a liket a látogatot a szavazást
is köszimegminden*-* afc-eu-n nincs smm uj xd egésznap nézegetem :p fb-n se
történik sm:( xd jutubon kerestem megasztáros videot berakok eggyet de ez nem
most volt de nézdmegXD.. és like-old nahsztem ennyi:s puszaaaa l   i  k  e !  ! !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Statisztika

Info:
mynameispeti@windowslive.com
Msn: mynameispeti@windowslive.com
Lájkold és kövesd
Facebook profilom megtekintéséhez nézz jobbra!