2010. augusztus 11., szerda

Hamarosan képek(:

Sziaa olvasó (:  most mostam hajat ..xd jó illatos (Y)
namind1 nemsokára megcsinálom a hajamat és csinálok képeket
várhatóan olyan képre készülök amin kutyikkal leszek :Ü
meg még gitárosat is akarok.. atol függ hogyseikerül a hajamat
kivasalni :D. egyépként köszi a látogatóknak hogy ennyien látogattok
de azért a szavazás mí különös de még mindig érvényes ..:d és kommentel
jetek nyugottan nemharapok . ésnyugodtan vegyél msn re amit megtalálsz
az elérhetőségek menüben vagy pedig itt : mynameispeti@windowslive.com
jaa éss nyugodtan lájkold ! a blogot :)  sokat jelent nekem :D egyépként
most hogy igy elnéztem párszor tomi haját nemis olyanrossz csak  még kicsit
fura..és észre vettem hogy facebookon egyre többen jelöltök  aztis köszönöm
szépen :D. vipen elégsokan jelölnek szóval bocsi hogyha 1-2 nap még vissza
jelölök:) egyépként iwiwem et nem használom szóval ott inkább ne jelölj

tegnap este néztem juj.hu-n anti fitness club os riportokat :D.. mert kurvára
unatkoztam este és megnéztem 200-adszorrra az afcs vidiket xd najolvan
este jelentkezem új ?képekkel? és értelmesebb bejegyzéssel :). pusza

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Statisztika

Info:
mynameispeti@windowslive.com
Msn: mynameispeti@windowslive.com
Lájkold és kövesd
Facebook profilom megtekintéséhez nézz jobbra!