2010. augusztus 26., csütörtök

Hiányzool ):

sziaolvasoo . ez a mainap kurvagyorsvolt:s mintha most keltem volna fel kb
de kajak xd . nincs ithon andi:( táborbanvan .. nélküle nemjo:( hiányziik nagyon
LLL beszéltem vele 3szor telón asszem meg fb-n is beszéltünk:) de nagyon
hiányzik LL hétfőn már látom végre:$(L) nagyon unatkozok és most nt értelmeset
irni mert ma kb anyivolt h felkeltem ettem ijenek eljött az este xd megnéztem a
barátok köztöt tiszta szar h kidobta zsofit :S .amugygec kajak multkor elirtam
nem linda nemterhes hanem vanda bocsi xd meg most ment a hetedik érzékvagymi
de tiszta szomoru volt xd mert volt egy nő az a 2 lányával egy kocsiban lakott
ugyvettem ki mert a férje meghalt vagy nt . utána egy pali lelőtte a nőt meg ijenek
mert nyertek pénzt..és ebböl nagy ügylett meg ijenek :s de most olyanjo számot
hallgatok *-* mingy berakom namára ennyi tessék like-olni ja és nefeledj szavazni
 az afcre elvileg jobboldalt mingyárt látható lessz és szavazz kérlek puszaaa joétt bár
énmég nem alszok de ti aludjatok joét *-* l         i           k          e        !        .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Statisztika

Info:
mynameispeti@windowslive.com
Msn: mynameispeti@windowslive.com
Lájkold és kövesd
Facebook profilom megtekintéséhez nézz jobbra!