2010. augusztus 27., péntek

Szavazz kérlek !

sziaolvaso elöszöris azt szeretném kérni hogy szavazz az afc re hogy
ő nyerje meg az arany mikrofont mert mostvettem észre hogy a 2ik
helyre zuhant az AFC :@ nehogy az idiot side nyerje ezért kérlek sz
avazz a blog jobb oldalán vagy pedig kattints ide .nahát mai napom :
felkeltem fél2kor bementünk miskolcra vásárolni vettem egy felsőt de
azmostmind1 és egy pali jött szembe a gyerekével vagynt kivel a plázában
és beszol hogy emo forever és csápolt közben .. hmm mondom 1én nem
vagyok az 2 ennyire kimutatni h szereti őket xd .namind1 hazaértünk
és neméreztem a lábamat nb xd de egy fél órát ültünk kb a buszmegben
szal.:s andi hiányzik nagyon:( de holnap jön haza *-* (L) na sztem mára
ennyi most nt smt fáradtvagyok:(. lájkold blogot szavazz meg minden jót :)
nasziapusza most nincs like :) .pusza csácsá K.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Statisztika

Info:
mynameispeti@windowslive.com
Msn: mynameispeti@windowslive.com
Lájkold és kövesd
Facebook profilom megtekintéséhez nézz jobbra!