2010. augusztus 10., kedd

Egész jónap

Nahalimegint. most egész jol alakul az idő :) egész meleg van
vagyis egész türhető.. na hazaértem anditol éshát elvoltunk
nagyon (L) filmet néztünk . azvolt a cime h : Nagy Fiúk :D
amennyit láttam belőle az egész jó volt .. a másik részét meg
nem egészen figyeltem xd  de még mindig nem szavazott senki
:(.. és nem követ senki :(.. (csakbnöm)namind1 elkészült a hivatalos
"blog"msn erre felvehet akárki : mynameispeti@windowslive.com
vegyél fel bátran :D..  és elkészült az elérhetőség menü +az afc vidis
menü.. eröl jut eszembe h tomi levágatta a haját .. :s annyira nem lettjó
mertvégülis azvolt az álmom hogy olyan hajam legyen és már majdnem a
célhoz értem és levágatta.. namind1 én ugyanugy megnövesztem még a
régi tomi-s stilusura a hajamat ..:) hátha vissza növeszti majd a blog végén
rakok be egy képet az új hajárol.. most fogok enni mertmár éhes vagyok
és mazsimeglili ugatnak de nemtudom miért xd.. na eröl enyit még anyit
mégegyszer hogyha ittvagy szavazz vagy kövess ez fontos számomra:)
majd még szerintem este jelentkezem további szépidős napot puszaa
Tomi új haja..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Statisztika

Info:
mynameispeti@windowslive.com
Msn: mynameispeti@windowslive.com
Lájkold és kövesd
Facebook profilom megtekintéséhez nézz jobbra!